bugün

neyleyek

Acayip eğlenceli bir parça. ilk kez bir kaç saat önce tanıştım ve peş peşe bir çok versiyonunu keyifle dinledim. Komalar, senkoplar falan... Parçanın armonisi o kadar iyi ki, şimdiye kadar dinlediğim hiç bir vokalden beğenmedim. Vokal, armoninin üstünde çok cılız ve sönük kalıyor. Güçlü sesli biri cover yapsa tadından yenmez.

Keyifli, enstrümantal yorumu için;
https://www.youtube.com/watch?v=U8RRdKKfa3U

Yine enstrümantal ama daha bizden ve azıcık romantik/arabesk yorumu için;
https://www.youtube.com/watch?v=Dcv0Q-z06Sg
© copyright 2005 - 2026