bugün

emo

Aidatımı hiç ödemem ayıptır söylemesi, allah işimi düşürmesin buraya. işsizlik üzerinden hükümete yüklenip de işsiz üyeye aidat çıkarmak da bizim sendika canavarı gavat solculara yakışıyor.
© copyright 2005 - 2026