bugün

taluyka

Bana yıllardır ara ara entel kezban entel kezban diyen yazar.

Çok güzel bir şey zannederdim. Hihihihi öyle dmsn şpşk şy derdim.

Aha Tanımı gelmiş; http://m.uludagsozluk.com/e/30040836/

Daha da kim bana ne iltifat ederse; önce şerh geç dicem, haşiye in dicem. Sağ ol eski dostum, umarım mutlusundur.

Ayrıca şu an diskaviri izliyorum.
© copyright 2005 - 2026