bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 20262
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
En çok ve önce ben sevmiştir höst demek istiyorum, kankalık da bir yere kaar.
Ben bunu ilk eee yıllar yıllar önce bir ceylan avındayken görmüştüm, o kaar güzel avlanıyordu ki tipini yediğimini, kıskandım ve de derhal duruma mudahil olarak ceylanı kaçırttım, elimde değildi, çeylan gerçekten huysuzdu, eti Yinmez di kesin, sinirli sinirli olur onlar gel sen beni dinle dedim, daha beyaz, daha yumuşak daha latif olanlarına tikkatini celbeyledim,
Ama öyle mendebur ki lan unutmadı, nerde görse çemkiriyor bana "pis karı" diyor az önce "at" yazmış mesaj diye atmış
Sabah da nikaltı atmış,
"hehe yieee taluykacım sana serbest." Dedim
"cnm teşekkürler ama zaten o hakkı kendimde gördümdü." Dedi ukala,
bana öfkesi dinmedi, en sonra gel bak ulu dedim 9. Nesil olmasına ve de ben 11.nesil olmama rağmen geldi,
Kızlar allahınız aşkına hoş tutun şu delikanlıyı, yoksa ciğerimi kuruttu yemin ederim, yolda görse tokatlar sanıryorum, çok hoş sohbettir, acayip sofralar kurar ağzınıza besler doyurur, hihi doyurur, gerçek bir edebi dehadır, eşsiz yazılar yazar tespitler yapar öyküler döşer, hicvi, betimlemeleri, içeriği çok başarılıdır, edebiyatçıdır zaten, kendisi ile cern ile ilgili de, kutup ayılarının yağ oranına dair de konuşabilirsiniz, tam bir bilim insanıdır.
Canımdan öte severim, bozacının şahidi şiracıdır bilirim lakin kendisine ben bir lookin olarak kefilim. Kendisi mayıs güzeli bir boğa burcu erkeğidir.
Edit:"donuz karı" diye mesaj attı şimdi De teşekkür edeceğine, Hey allahım.
Ben bunu ilk eee yıllar yıllar önce bir ceylan avındayken görmüştüm, o kaar güzel avlanıyordu ki tipini yediğimini, kıskandım ve de derhal duruma mudahil olarak ceylanı kaçırttım, elimde değildi, çeylan gerçekten huysuzdu, eti Yinmez di kesin, sinirli sinirli olur onlar gel sen beni dinle dedim, daha beyaz, daha yumuşak daha latif olanlarına tikkatini celbeyledim,
Ama öyle mendebur ki lan unutmadı, nerde görse çemkiriyor bana "pis karı" diyor az önce "at" yazmış mesaj diye atmış
Sabah da nikaltı atmış,
"hehe yieee taluykacım sana serbest." Dedim
"cnm teşekkürler ama zaten o hakkı kendimde gördümdü." Dedi ukala,
bana öfkesi dinmedi, en sonra gel bak ulu dedim 9. Nesil olmasına ve de ben 11.nesil olmama rağmen geldi,
Kızlar allahınız aşkına hoş tutun şu delikanlıyı, yoksa ciğerimi kuruttu yemin ederim, yolda görse tokatlar sanıryorum, çok hoş sohbettir, acayip sofralar kurar ağzınıza besler doyurur, hihi doyurur, gerçek bir edebi dehadır, eşsiz yazılar yazar tespitler yapar öyküler döşer, hicvi, betimlemeleri, içeriği çok başarılıdır, edebiyatçıdır zaten, kendisi ile cern ile ilgili de, kutup ayılarının yağ oranına dair de konuşabilirsiniz, tam bir bilim insanıdır.
Canımdan öte severim, bozacının şahidi şiracıdır bilirim lakin kendisine ben bir lookin olarak kefilim. Kendisi mayıs güzeli bir boğa burcu erkeğidir.
Edit:"donuz karı" diye mesaj attı şimdi De teşekkür edeceğine, Hey allahım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar