bugün

ankara

2 saat önce ayrıldığım ve okumakta olduğum şehir .şimdiden özledim çok ilginç çok arkadaşım yok sevdiceğim yok ama bu hisleri Ankara'da yaşamak çok güzel olurdu .
© copyright 2005 - 2026