bugün

ankara

atalarıma çok büyük saygım var ama kavimler göçünden sonra yüzlerce seçenek varken ankara'ya gelince "yhaaa burası güzel, bence buraya yerleşelim." diyen kimse ben onun ben vizyonunu sikeyim arkadaşlar.
bakın şu zamana kadar başımıza ne geldiyse hep üşengeçliğimizden gelmiş. ankara'ya kadar geldikten sonra üşenmeyip biraz daha yürüseymiş atalarımız şu an ne güzel ingilizdik amına koyim.
ankara pişmanlıktır.

teşekkürler.
© copyright 2005 - 2026