bugün

ankara

Hayir naapsaydik bomba patladiktan sonra? Panikle sağa sola kosturup bagirsa miydik? Ya da gidip sarayi basıp bütün geceyi iceride mi gecirseydik?
Tut ki geçirdik, terorist ilan edildik. Ha çok umrumda da değil edilmem.. ama ne icin?
Yarin yine "bunlar hep cumhurbasganimiza saldiri" , "rte olmasaydi din elden gitmisti" , "seni uzmelerine izin vermicez uzun adam" vs. Gibi cumleleri duyacagiz.
E biz mal miyiz bunlar icin surekli kendimizi paralayalim. Artik kim ne sikim yiyosa yesin.. bombalar patliyor mecliste tık yok, biz napalim amk.
© copyright 2005 - 2026