ghirahim

hoşgelmiş yazar. memesi olan dendiği için niye otamatik aklımıza bayan geliyor, anlayamıyorum. ama anladığım başka bir şey var, bu yazar bence % 99 bayan. % 1 ise her bayanın içinde olan ''ulan erkek olsaydım acaba nasıl olurdum'' geni ihtimalidir, nil erkoçlarda bu % 99 çıkmıştır ne hikmetse, fifa mı oynuyoz amk bu ne güç.
© copyright 2005 - 2026