hediye

"hediyenin büyüğü, küçüğü olmaz" lafına sığınanların geçiştirdikleri bir zorunluluktur. elbette olmaz. ama bir başkasına çok daha fazlası yapılıyorsa, değeriniz hediyeyle ölçülür. bal gibi de ölçülür.
© copyright 2005 - 2026