bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız6
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu5
- ameliyat olmak6
- kuzenin içine boşalmak12
- velvet7
- yılmaz güney10
- otopsiraporlari4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak6
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- mr erectothales2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- anın görüntüsü16
- kemal kılıçdaroğlu17
- başkan4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- evde mum bulundurmak6
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- namaz takkesi4
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- sırrı süreyya önder4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- winona ryder3
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- bu akşam rakı içecek olmam2
- birader yazar olmak4
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- yengeyi götürmek3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- metrobüs kliması4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
abi ben harf hatası falan mı yapıyorum? nasıl açılmaz bu başlık? biz erkekler, taşlı sopalı kavgalara gidecek, sünnetçinin usturasının önüne yatacak, elimize paslanmış ordu keleşleri alarak nöbet tutacak kadar "cesurken" böyle konularda nasıl kendimizden uzak olabiliyoruz?
allah allaaa. hala başlığı yanlış açtığımı ümit ediyorum. yetkili ya da moda denk gelirse bi zahmet taşıyıversin.
ısrarla, kasten, hatta taammüden buyuruyorum ki, her erkeğin başına gelendir.
vakti zamanında şahane bacakları olan bir kız arkadaşım vardı. adı, ebru. güzel bir kızdı ama güzelliğini, tapu müdürü gibi, ört bas eden şahane bacakları vardı. yani ne kadar güzel olursa olsun, o bacakları hep rol çalıyordu vücudundan. insanın aklına, bacaklarını, dili kuruyana kadar, boydan boya yalamaktan başka bir şey gelmiyordu. ve inanın bana, o boydan boya yalama seyrü seferinde, diliniz mutlaka kuruyordu. o derece uzundu.
godoşluğa girmeden konuya dönelim. ayrıldık bir gün. ben, bitirmek istedim. sonrasında öğrendim ki işyerinde bayılmış, hastaneye kaldırılmış. öküz olmadığım için, o derece öküz olmadığım için aramalarına döndüm. yeniden başladık. şans verdik birbirimize. zira hastaneye düşecek ya da bu mizansenin baş rolünde boy gösterecek insana şans verilmeli.
birdi ikiydi derken, işin tabiatı gereği, konu sevişmeye geliyor. en sevdiğim, tek parça, mini, siyah elbisesini sipariş etmem üzerine, ebru ve bacakları kapımda belirdi.
böyle bir istek yok ama. gerçekten hayatımda bir kadını o kadar arzuladığım zamanlar azdır. yılların abazanayım, düşün artık.
şuydu buydu derken biz, "aşk" yapmaya başladık. sevişirken konuşmayı seviyorum. yeri geliyor sözcükler tükeniyor, konuyu galatasaraya getiriyorum. o derece seviyorum.
şöyle ifadeler kullanmaya başladım;
- ben yokken sen hasta mı oldun?
+ evet sevgilim! ahh
- ufff yapamadın mı bensiz? sevemedi mi kimse kucağında hakkıyla?
+ sevemediler aşkımmm. ahhh sevemediler.
- sevemezlerrrr. senin ilacın burda. al bu ilacı hep!
+ ohhh. ohhh alırım aşkım. hep alırım. her yerde veririm. sabah akşam sik beni
- ahhh. ahhh. arrğğğhhhh. evvhh evvhh evvhhh (aslan gibi kükremekten yavru köpek gibi inlemeye başladım bak burda. boşaldım)
erken boşaldım. tüm azametimle, haşmetimle, bensiz yapamayan bi kadını doyururken lise yıllarıma dönmüştüm. orda koptu zaten. bi kaç ay demeye kalmadan, 8 maddelik anlaşmalı boşanma metnini imza edip tek celsede boşanan 20 yıllık evli çiftler gibi, zımnen mutabık kalarak ayrılıvermiştik. erken boşalmıştım, ilacının bende olmadığını anlamıştı.
allah allaaa. hala başlığı yanlış açtığımı ümit ediyorum. yetkili ya da moda denk gelirse bi zahmet taşıyıversin.
ısrarla, kasten, hatta taammüden buyuruyorum ki, her erkeğin başına gelendir.
vakti zamanında şahane bacakları olan bir kız arkadaşım vardı. adı, ebru. güzel bir kızdı ama güzelliğini, tapu müdürü gibi, ört bas eden şahane bacakları vardı. yani ne kadar güzel olursa olsun, o bacakları hep rol çalıyordu vücudundan. insanın aklına, bacaklarını, dili kuruyana kadar, boydan boya yalamaktan başka bir şey gelmiyordu. ve inanın bana, o boydan boya yalama seyrü seferinde, diliniz mutlaka kuruyordu. o derece uzundu.
godoşluğa girmeden konuya dönelim. ayrıldık bir gün. ben, bitirmek istedim. sonrasında öğrendim ki işyerinde bayılmış, hastaneye kaldırılmış. öküz olmadığım için, o derece öküz olmadığım için aramalarına döndüm. yeniden başladık. şans verdik birbirimize. zira hastaneye düşecek ya da bu mizansenin baş rolünde boy gösterecek insana şans verilmeli.
birdi ikiydi derken, işin tabiatı gereği, konu sevişmeye geliyor. en sevdiğim, tek parça, mini, siyah elbisesini sipariş etmem üzerine, ebru ve bacakları kapımda belirdi.
böyle bir istek yok ama. gerçekten hayatımda bir kadını o kadar arzuladığım zamanlar azdır. yılların abazanayım, düşün artık.
şuydu buydu derken biz, "aşk" yapmaya başladık. sevişirken konuşmayı seviyorum. yeri geliyor sözcükler tükeniyor, konuyu galatasaraya getiriyorum. o derece seviyorum.
şöyle ifadeler kullanmaya başladım;
- ben yokken sen hasta mı oldun?
+ evet sevgilim! ahh
- ufff yapamadın mı bensiz? sevemedi mi kimse kucağında hakkıyla?
+ sevemediler aşkımmm. ahhh sevemediler.
- sevemezlerrrr. senin ilacın burda. al bu ilacı hep!
+ ohhh. ohhh alırım aşkım. hep alırım. her yerde veririm. sabah akşam sik beni
- ahhh. ahhh. arrğğğhhhh. evvhh evvhh evvhhh (aslan gibi kükremekten yavru köpek gibi inlemeye başladım bak burda. boşaldım)
erken boşaldım. tüm azametimle, haşmetimle, bensiz yapamayan bi kadını doyururken lise yıllarıma dönmüştüm. orda koptu zaten. bi kaç ay demeye kalmadan, 8 maddelik anlaşmalı boşanma metnini imza edip tek celsede boşanan 20 yıllık evli çiftler gibi, zımnen mutabık kalarak ayrılıvermiştik. erken boşalmıştım, ilacının bende olmadığını anlamıştı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar