osmanpamukoglu

huseyinihalatsiz imiş.

söylesene len baştan.

ben de kadir1999guclucocuk çocuk sanıp adamın günahını aldım o kadar.

kadir'e de buradan selamlar ve sevgiler.

özledik ve de üşüyoruz reyiz! *
© copyright 2005 - 2026