bugün

ice tea

aradan marketi çıkartıp toptancıdan haftalık koli şeklinde sipariş etmeyi düşündüğümdür. Ya bir de bu şeftali dışındaki türlerini kim içiyor? Gerçekten ben içiyorum diyen bi' desin ya.
© copyright 2005 - 2026