bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
Merkez şubesinde bir zamanlar ''personel asansöre binemez'' asılı bir yazı ile insana ve çalışanına saygısını ispatlamış bir kurumdur.
Bu kuruma bağlı iştiraklerinde de durum farklı değildir , insana ve topluma sıfır saygı duyan sözde kurumsal geçinen ama bir
emanetçinin elinde insan kırılan ve sadece para hedefli bir kurumdur.
Nitekim bu banka reklama para harcamaz , bunun yerine başka bankalardan kendi bankasına veya iştiraklerine sözde transfer ettiği beyaz yakalı personeli 3-5-7 ay gibi kullanır çevresinden faydalanır , adını duyurur ve sonrada atar sözde transfer ettiği personelin 30-40 müşterisi anadolubank'ın ve kendi çekirdek kadrosunun daimi müşterisi olması yeterlidir ve bu bir nevi reklamdırda.
Bir çok şubesine transferler gerçekleştiren ve sonrasında ortada hiç bir sebep yokken sırf satış hedefleri bahane edilerek insanları işsizliğe iten toplumda istihdam yaratmak gibi sosyal sorumluluğunun gramı bilmeyen insan yiyici bir yapıdır efenim.
Mevcut çalışma koşulları ekip ruhu ile değil bireyseldir , ''hadi seni işe aldık al sana şu para göster bakalım marifetini'' diyerek ekip ruhu dışında muhtemelen ezilmenizi sağlayacak bir kurumdur efenim , zamanı geldiğinde zor çalışma şartlarını size sunan ve adına yönetici denilen kişileri de işten gözü kırpmadan atar.
Eğer finans ve bankacılık sektöründe iseniz kendinizden ve kariyerinizden soğumamak için bu firma'dan uzak durmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Bu kuruma bağlı iştiraklerinde de durum farklı değildir , insana ve topluma sıfır saygı duyan sözde kurumsal geçinen ama bir
emanetçinin elinde insan kırılan ve sadece para hedefli bir kurumdur.
Nitekim bu banka reklama para harcamaz , bunun yerine başka bankalardan kendi bankasına veya iştiraklerine sözde transfer ettiği beyaz yakalı personeli 3-5-7 ay gibi kullanır çevresinden faydalanır , adını duyurur ve sonrada atar sözde transfer ettiği personelin 30-40 müşterisi anadolubank'ın ve kendi çekirdek kadrosunun daimi müşterisi olması yeterlidir ve bu bir nevi reklamdırda.
Bir çok şubesine transferler gerçekleştiren ve sonrasında ortada hiç bir sebep yokken sırf satış hedefleri bahane edilerek insanları işsizliğe iten toplumda istihdam yaratmak gibi sosyal sorumluluğunun gramı bilmeyen insan yiyici bir yapıdır efenim.
Mevcut çalışma koşulları ekip ruhu ile değil bireyseldir , ''hadi seni işe aldık al sana şu para göster bakalım marifetini'' diyerek ekip ruhu dışında muhtemelen ezilmenizi sağlayacak bir kurumdur efenim , zamanı geldiğinde zor çalışma şartlarını size sunan ve adına yönetici denilen kişileri de işten gözü kırpmadan atar.
Eğer finans ve bankacılık sektöründe iseniz kendinizden ve kariyerinizden soğumamak için bu firma'dan uzak durmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar