bugün

otobüste kız yanına oturmayan erkek

Kezoist bir davranıştır. Kezbanlara yapılan bir ayrımcılıktır. O kezonun da kezoluğunu gösterme ihtiyacı var. Neden oturmayıp da "kalq yanmdn slk! :S" meditasyonundan mahrum ediyorsun. Kezolar ölsün mü?!
© copyright 2005 - 2026