bugün

gosili

Az önce yazarların itirafları bölümüne yazdığı kitap gibi entry'i okumayı yeni bitirdim. (Evet üşenmedim).
Çıkardığım sonuç ve tanım : herkese kendisinin bir kopyası sevgili lazım olan yazar.
Yemin ediyorum ben seni kadrolu erkek arkadaş olarak işe alır, cebine maaşını koyar öyle severim. O kevaşenin de amına koyayım. Nasıl bir iffetsizlik, şerefsizliktir o.

Edit: (#28435548) üçüncü tekrarmış ..
© copyright 2005 - 2026