bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- kolu kıllı kız4
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- bir insanı sevmek2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- velvet13
- fas6
- guyana4
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yaşamak üzerine2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşure günü3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- moğolistan2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- anın fotoğrafı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- cezayir2
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
geçen haftalarda haftanın en beğenilen entry'si benim yazdığım entry'den 20 30 eksik artı oy almasına rağmen önümde birinci
sırada yer almasının haksızlık olduğunu belirten bir başlık açtım.rakamlar artılar oylamalar ortadaydı.
daha sonra bana mesaj atarak ''senin entryin daha fazla artı oy almış ama hafta istatistlikleri pazar gecesi kapanıyor gece kapanana kadar olan
sürede benim entryim daha fazla artı oy aldığı için sıralama böyledir açıklamasını yapmıştı''
''delikanlıysan sen belirtirsin dedi bunu''
genel olarak 20 30 daha az artı almasına rağmen benim entryden, sözlükteki oylama sisteminin saçmalığından dolayı içime sinmedi.
lakin yine de olgunluk gösterip açtığım başlıkta bana da hak veren yazarlara ''açıklaması varmış şundan dolayıymış haksızlık değilmiş'' dedim.
kendisi ben bu olgunluğu gösterdikten sonra ortadan kayboldu ne bir teşekkür ne bir eyvallah dedi.
gel de ilgi manyağı olmadığını idda et bunun.gel de kıl olma şimdi.
o başlık altında kendi bile yazmadı.antipati kazanmamak için.
bana mesaj atıp rica etti.
ardından bir teşekkür dahi etmedi.
işte yüzü burada.yalansa yalan desin.
yazık cidden.
sırada yer almasının haksızlık olduğunu belirten bir başlık açtım.rakamlar artılar oylamalar ortadaydı.
daha sonra bana mesaj atarak ''senin entryin daha fazla artı oy almış ama hafta istatistlikleri pazar gecesi kapanıyor gece kapanana kadar olan
sürede benim entryim daha fazla artı oy aldığı için sıralama böyledir açıklamasını yapmıştı''
''delikanlıysan sen belirtirsin dedi bunu''
genel olarak 20 30 daha az artı almasına rağmen benim entryden, sözlükteki oylama sisteminin saçmalığından dolayı içime sinmedi.
lakin yine de olgunluk gösterip açtığım başlıkta bana da hak veren yazarlara ''açıklaması varmış şundan dolayıymış haksızlık değilmiş'' dedim.
kendisi ben bu olgunluğu gösterdikten sonra ortadan kayboldu ne bir teşekkür ne bir eyvallah dedi.
gel de ilgi manyağı olmadığını idda et bunun.gel de kıl olma şimdi.
o başlık altında kendi bile yazmadı.antipati kazanmamak için.
bana mesaj atıp rica etti.
ardından bir teşekkür dahi etmedi.
işte yüzü burada.yalansa yalan desin.
yazık cidden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar