bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız7
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- ona bir şey söyle16
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- cuckold erkek3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- milli takımımızın balonu patladı7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
evet evet tam bir rezalettir. eşimle birlikte izmir forum bornova da biraz gezindikten sonra yemek yiyelim dedik. bilenler bilir üst katta yemek yeme alanları vardır. oraya çıktık iki tane big king menü sipariş ettik. oturduk bi yere yiyoruz. aldığım bir kaç ısırıktan sonra karşılaştığım manzara beni bir daha dışarıda yemek yememe konusunda çok kesin kararlar almaya meyletti.
burgerin içinden serçe parmağı büyüklüğünde ve kalınlığında artık kurt mu dur nedir tam olarak ne olduğunu bile bilemediğim ölü halde bir canlı çıktı. aldık burgeri götürdük yetkiliye gösterdik. burger in içinde ki yeşillik ambalajlı olarak geliyor muşta falanda filanda diyerek özürler diledi ama ne fayda. durumu gıda bakanlığına bildirdik. umarım gerekli işlemler yapılır.
http://galeri12.uludagsoz...-king-rezaleti_751381.jpg
edit:
-inandırıcı bulmayanlarınız olmuş. ben gerekli işlemleri yaptım ve yapacağım zaten. onun haricinde kimseyi inandırmak gibi gayrete girişmeye gerek olduğunu düşünmüyorum. elimde başka fotoğraflar var ama keşke video da çekseymişim daha iyi olurmuş. o anki öfke ve sinirle her şeyi detaylı düşünemiyorsun.
- tam ısırıldığı yere denk geldiği için o canlının da bir kısmını ısırmış olmalıymışım falan diyenler var. adama bak sanki kafasından biraz ısırsam rahatlıycak.
canlıyla göz göze gelince elimden masaya fırlattım ve sonra da acaba turşu falan da biz mi yanılsıyoruz acaba diye emin olmak adına tabii ki canlıyı biraz inceledik o esnada fotoda gördüğünüz pozisyona geldi.
burgerin içinden serçe parmağı büyüklüğünde ve kalınlığında artık kurt mu dur nedir tam olarak ne olduğunu bile bilemediğim ölü halde bir canlı çıktı. aldık burgeri götürdük yetkiliye gösterdik. burger in içinde ki yeşillik ambalajlı olarak geliyor muşta falanda filanda diyerek özürler diledi ama ne fayda. durumu gıda bakanlığına bildirdik. umarım gerekli işlemler yapılır.
http://galeri12.uludagsoz...-king-rezaleti_751381.jpg
edit:
-inandırıcı bulmayanlarınız olmuş. ben gerekli işlemleri yaptım ve yapacağım zaten. onun haricinde kimseyi inandırmak gibi gayrete girişmeye gerek olduğunu düşünmüyorum. elimde başka fotoğraflar var ama keşke video da çekseymişim daha iyi olurmuş. o anki öfke ve sinirle her şeyi detaylı düşünemiyorsun.
- tam ısırıldığı yere denk geldiği için o canlının da bir kısmını ısırmış olmalıymışım falan diyenler var. adama bak sanki kafasından biraz ısırsam rahatlıycak.
canlıyla göz göze gelince elimden masaya fırlattım ve sonra da acaba turşu falan da biz mi yanılsıyoruz acaba diye emin olmak adına tabii ki canlıyı biraz inceledik o esnada fotoda gördüğünüz pozisyona geldi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar