bugün

inecek var

Bir türlü kullamamadığım cümle. Bugun bi baktım kendime; "üstgeçit vaar " diyorum. Evet sabah sabah minibus şöförüne hatırlattım üstgeçit diye bir şey olduğunu. Hani şüphe ettiyse varlığından falan.
© copyright 2005 - 2026