bugün

iranli

persli, pers de denir. iranlılar yurt dışındayken "ben persliyim" demeyi tercih ediyormuş... bu iranlı kişiler kadınsa, -ki artık onlara kadın demek yasak- gözleri çok güzel olur. erkekse.. neyse. bir de iran sinemasından dikkatimi çeken bir husus var; iran sinemasında oyuncu kullanmıyorlar, halk kendini oynuyor. şu noktada, kötü oyunculuklar ya da çekim sırasında yoldan geçen insanların kamerayı görünce acayip tepkiler vermesi gibi şeyler bekliyor insan. yok efenim, yok.
© copyright 2005 - 2026