bugün
- akp aslında yok her şey dekor5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- anın görüntüsü17
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- lionel messi11
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- sözlük kızlarının vücutları15
Midemi bulandırıyorsun Türkiye.
Eskiden, ufakken, iğrenç bir olaya tanık olsak hemen şikayet ederdik, hemen 'Hop Arkadaş' derdik. Yada 'şöyleymiş', 'böyleymiş' diye kulaktan kulağa yayılırdı 'o' olaylar. Ama artık öyle bir meşrulaştı ki her türlü pislik, canilik, faşistlik. Şu anda en büyük ceremesini de, hor görülen, zayıflatılan, aşağılanan kadınlarımız görüyor. Yarın sen, ben, hepimiz daha fazlasına maruz kalmaya da başlayacaz, onu bilmek daha da koyuyor.
Artık hangimiz 'Hop' diyebiliyoruz? Ailemizin, eşimizin, sevgilimizin, dostumuzun 'Aman belinden birşey çeker de vurur' uyarıları tınlıyor kulağımızda. Biliyoruz ki, 3-5 aya salınır, olan senin canına, yakınlarına olur, başına bela alırsın en iyi ihtimalle.
Ne kaldı geriye 'düzgün' insanların güvenebileceği?
Polis mi? Gezi'de epey içli dışlı olduk zaten kendileriyle. Polis devleti kavramını öğrendik zaten 80 ve sonrası nesil olarak.
Hukuk mu? Adliyeden hani hukuksuz şekilde yaka paça sürüklenmeyen avukatlar, kamu davası açıp sürgün yemeyen savcılar kaldı mı?
Asker mi? Zaten ilk orası yemişti balyozu, pardon.
O yılda birgün olan olaylar, hergün oluyor artık. Eskiden haber izlediğimiz televizyonlar tamamen porno gösteriyor. Kanalların yeri bile absürd komedi idi en son evden kutuyu def ettiğimde.
Ben, ne TV izleyebiliyorum son 5 gündür (uydu, digiturk vs. de yok ya, arasıra canlı yayın işte girip izliyorum gene ne var ne yok diye) ne Twitter'a bakabiliyorum, artık Facebook'a da giremez oldum. Kaldırmıyor benim bünye. Böyle bir katledilmeden ziyade, medya pornosunu kaldıramıyorum. Bu medya pornosunu ağzı sulana sulana izleyen Türk halkını kaldıramıyorum. Nihat Doğan'ın temsil ettiği bu toplumdaki yüzdeyi kaldıramıyorum. O içeriklerin altına yorum yazan yobazları/mazoşistleri kaldıramıyorum. Şu konuda bile zevzeklik yapanları dahi kaldıramıyorum. Artık bu 'cahil' deyip geçiştirebileceğimiz bir olay değil. CANi'liği meşrulaştırmış bir güruh var. Bu güruh yarın sokakta kedi kafası da keser, sana şiş de saplar, gezi'de palayı da sokar. Ruh hastası bir toplum var.
Tayyip, öncesi möncesi vs. bilmem. Bu noktaya bu insanları cahilleştirerek, bu medya pornosuyla hipnotize ederek, hastalıklı 'evanjelist'leri sözcü yaparak getirdiler. Ve başardılar da. Sen, ben %5'sek sevinelim. Ermeni değil azınlık. içinde sevgi/saygı/hakkaniyet barındıran kişiler artık Türkiye'de azınlık(!)
Sonra kimse, 'Bu ülkeyi terkedecem leyn' diyene de milliyetçi söylemler yapmasın. Sokmuşum böyle ülkeye. Bu kadar karaktersiz bir ülke daha yok. Kapitalist/Sosyalist/Komünist/Xist yönetilen en kötü ülkeler bile daha karakterlidir. Sanki bizlere de doğarken sordular isviçre'de, Toronto'da mı doğmak istersin, yoksa güzeller güzeli Türkiye'de mi diye?
Hep dar zamanlarda yaptığımız 'Atatürk görse şu günleri, mezarından kalkıp hepsini alaşağı ederdi.' mastürbasyonunu da yapamayacam artık. Şu günlere geleceğini görse zaten bırakırdı ingilizine fransızına yunanlısına bu toprakları da, az medeniyet görsün şu ulus derdi. Şu topraklardaki kanın rengi kırmızı değil artık. Bok rengi, bok!
Şu hayatta hiç bir zaman keşke demedim. Tek bir şey hariç.
Keşke ben Türk olmasaymışım. Bunu da zaten elimde olmadığı için diyorum.
Midemi bulandırıyorsun Türkiye.
Hadi #sendeanlat.
Eskiden, ufakken, iğrenç bir olaya tanık olsak hemen şikayet ederdik, hemen 'Hop Arkadaş' derdik. Yada 'şöyleymiş', 'böyleymiş' diye kulaktan kulağa yayılırdı 'o' olaylar. Ama artık öyle bir meşrulaştı ki her türlü pislik, canilik, faşistlik. Şu anda en büyük ceremesini de, hor görülen, zayıflatılan, aşağılanan kadınlarımız görüyor. Yarın sen, ben, hepimiz daha fazlasına maruz kalmaya da başlayacaz, onu bilmek daha da koyuyor.
Artık hangimiz 'Hop' diyebiliyoruz? Ailemizin, eşimizin, sevgilimizin, dostumuzun 'Aman belinden birşey çeker de vurur' uyarıları tınlıyor kulağımızda. Biliyoruz ki, 3-5 aya salınır, olan senin canına, yakınlarına olur, başına bela alırsın en iyi ihtimalle.
Ne kaldı geriye 'düzgün' insanların güvenebileceği?
Polis mi? Gezi'de epey içli dışlı olduk zaten kendileriyle. Polis devleti kavramını öğrendik zaten 80 ve sonrası nesil olarak.
Hukuk mu? Adliyeden hani hukuksuz şekilde yaka paça sürüklenmeyen avukatlar, kamu davası açıp sürgün yemeyen savcılar kaldı mı?
Asker mi? Zaten ilk orası yemişti balyozu, pardon.
O yılda birgün olan olaylar, hergün oluyor artık. Eskiden haber izlediğimiz televizyonlar tamamen porno gösteriyor. Kanalların yeri bile absürd komedi idi en son evden kutuyu def ettiğimde.
Ben, ne TV izleyebiliyorum son 5 gündür (uydu, digiturk vs. de yok ya, arasıra canlı yayın işte girip izliyorum gene ne var ne yok diye) ne Twitter'a bakabiliyorum, artık Facebook'a da giremez oldum. Kaldırmıyor benim bünye. Böyle bir katledilmeden ziyade, medya pornosunu kaldıramıyorum. Bu medya pornosunu ağzı sulana sulana izleyen Türk halkını kaldıramıyorum. Nihat Doğan'ın temsil ettiği bu toplumdaki yüzdeyi kaldıramıyorum. O içeriklerin altına yorum yazan yobazları/mazoşistleri kaldıramıyorum. Şu konuda bile zevzeklik yapanları dahi kaldıramıyorum. Artık bu 'cahil' deyip geçiştirebileceğimiz bir olay değil. CANi'liği meşrulaştırmış bir güruh var. Bu güruh yarın sokakta kedi kafası da keser, sana şiş de saplar, gezi'de palayı da sokar. Ruh hastası bir toplum var.
Tayyip, öncesi möncesi vs. bilmem. Bu noktaya bu insanları cahilleştirerek, bu medya pornosuyla hipnotize ederek, hastalıklı 'evanjelist'leri sözcü yaparak getirdiler. Ve başardılar da. Sen, ben %5'sek sevinelim. Ermeni değil azınlık. içinde sevgi/saygı/hakkaniyet barındıran kişiler artık Türkiye'de azınlık(!)
Sonra kimse, 'Bu ülkeyi terkedecem leyn' diyene de milliyetçi söylemler yapmasın. Sokmuşum böyle ülkeye. Bu kadar karaktersiz bir ülke daha yok. Kapitalist/Sosyalist/Komünist/Xist yönetilen en kötü ülkeler bile daha karakterlidir. Sanki bizlere de doğarken sordular isviçre'de, Toronto'da mı doğmak istersin, yoksa güzeller güzeli Türkiye'de mi diye?
Hep dar zamanlarda yaptığımız 'Atatürk görse şu günleri, mezarından kalkıp hepsini alaşağı ederdi.' mastürbasyonunu da yapamayacam artık. Şu günlere geleceğini görse zaten bırakırdı ingilizine fransızına yunanlısına bu toprakları da, az medeniyet görsün şu ulus derdi. Şu topraklardaki kanın rengi kırmızı değil artık. Bok rengi, bok!
Şu hayatta hiç bir zaman keşke demedim. Tek bir şey hariç.
Keşke ben Türk olmasaymışım. Bunu da zaten elimde olmadığı için diyorum.
Midemi bulandırıyorsun Türkiye.
Hadi #sendeanlat.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar