bugün

hitman agent 47

çocuksu suratı falan geçtim de.

abi biz yanlış hitman oyununu mu oynadık. ben hiç böyle aksiyon çıkarttığımı hatırlamıyorum.

ghost mode açıkken belki biraz aksiyon oluyordu ama.

bu nedir ya.
© copyright 2005 - 2026