bugün

cafe breno

reklamını beğenip merak etmeme rağmen içiminde biraz eksik kalan kahve. anlayamadım ama bir eksik var bunda kreması mı garip geldi bilmiyorum o kadar heveslenmiştim oysa. belki düzelir diyip jacops'a devam.
© copyright 2005 - 2026