bugün

zall

kendisiyle komik bir anım vardır.

yıl 2011 uludağ sözlük'ün 5.yıl zirvesi.
taksim'de bir mekandayız.

serkan inci, feridun düzağaç, luxus, ne kadar sevmediğim insan varsa hepsi orada.
salca ortalarda dolanıyor, zall ise tyler durden gibi karanlığın içinde paralı asker edalarında haraketsiz duruyor.

zirveden haftalar önce mesaj atıp davetiye alıyordun.
o dönemler fake hesap açtım.
hani arkadaşlarımla kalabalık gidebileyim diye.
çünkü her yazarın bir kişi getirme hakkı vardı.

mekanın kapısında yaka kartı dağıtılıyordu hatırlayanlar bilir.
üzerinizde yazar isminizin yazdığı...nasıl denk geldiyse tüm arkadaşlarım ekti.
ben de b for vendetta'yı aldım.
2 adet diğer fake hesaplarımı da o hengameden yararlanıp çaldım.
amaç espri olsun, 3 tane ayrı yazar yaka kartını taktım dolaşıyorum.

piçliğine zall'ın önünden geçtim.bilmiyorum hatırlar mısın zall ?

önce güldüm sonra bastım eksiyi kıvamında yüz ifadesi değişti.

-eheh hepsi bana ait admin dedim.

o sırada tüm ciddiyetiyle yazar isimlerini okumaya çalışıyor.(eve gidince ilk iş laptobu açıp uçuracak ya namısız)

+en aktif hangisini kullanıyorsun dedi.

cevap vermeden gülüp arka masalardan birine geçtim.
kendimi çok cool hissettim.
zall'ı siklememiştim.
bir kaç gün sonra 2 hesapta silindi b for kaldı.şanslıyım bu açıdan.

edit:ayrıca senin için zall http://www.youtube.com/watch?v=_IMIeJTOeus#t=82
© copyright 2005 - 2026