bugün
- online yazarlar6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tarot falına inanan salak8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- kadınlar neden aldatır16
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- lionel messi11
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- bazı alimler2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- cayenne4
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
birkaç gün önce şu ürününü vatan bilgisayardan aldığım marka: k55ln xo078h
http://www.vatanbilgisaya...d-2gb-156w8-notebook.html
1949 liraya aldım. fiyatı belki ileride değişir diye yazayım dedim. çok araştırdım ettim fakat laptop alacaksanız bütçenizi çok yüksek tutmadığınız takdirde çokta değişen bir şey olmuyor modeller ve markalar arasında. benim de kafamda daha öncede freedos * olan bir asus modeli vardı onu alacaktım fakat internet sitelerine güvenmediğim için yine vatan bilgisayara gittim.
artılarından başlayayım alacak insanlara da faydamız dokunsun.
+yani (bana göre) en başta sıfır alınan laptopa göre işlem hızı biraz yavaş geldi ya da ben kendimi bu kadar para verince süper bir hız beklentisine girmiştim. fakat sanırım o ilk açılma güncelleme vs diye. fakat sonra moba oyunu açıkken rahatlıkla alt tab çekip tarayıcı açıp istediğim internet sitesine çok hızlı girince görüşüm değişti. yani kısacası hız konusunda standart kullanıcıları fazlasıyla tatmin eder.
+ alüminyum kasa. bunu almadan önce aslında plastikmiş alüminyummuş tahtaymış pek iplemezdim. fakat alıp kullandıktan sonra büyük bir artımış diyorum.
+ sıfır ısınma sorunu. gerçekten sıfır ısınma sorunu. 4-5 saatlik moba oyunundan sonra bile (gerçi çok grafik ayarı istemiyor o) elinizle hissedebileceğiniz bir sıcaklık yok laptopta.
+içindeki ekran kartı gt 840m. 2014 yapımı bir ekran kartı ama şahane bir şey değil. yani bütün oyunları ultra grafiklerde oynama şansınız pek yok. oynarsınız fakat düşük fps alırsınız. max payne 3 inerse deneyeceğim inşallah 29 gb tır kendisi.
+sesi güçlü. güzel. çok açtığında bi laptop performansını karşılıyor.
+ekranı gayet parlak renkler canlı.
+belki takılanlar olur diye söylüyorum benim için çok önemli değil şarj adaptörü küçük bir şey.
+gayet hızlı açılıyor bu arada.
+pili şimdilik iyi. ama zaten sıfır bilgisayar. şu an için bir şey anlaşılmaz.
şimdi gelelim eksilere:
- bilgisayarı ilk açarken harddiskten ses geliyor. ama kullandığınız süre boyunca değil. sadece ilk açılışta. laptopu çok mobil kullanan bir insan değilim. sesin neden geldiğini bilmiyorum. beni de çok etkilemiyor açıkçası.
-bataryası gömülü arkadaşlar. yani bir batarya probleminde direkt servis yolu görülüyor. kaçışı yok. bu yüzden sürekli prizde takılı mı kalsa yoksa çıkartıp boşaltıp doldursam mı onu da bilemedim.
-num lock caps lock ışıkları yok. yani num lock un kapalı olduğunu basıpta yazmadığında fark ediyorsunuz bir tek. caps lockta aynı şekilde.
-işlemcisi şu az güç tüketmek için yapılan işlemcilerden yani performans düşüklüğü olabilir. ama bu yüzden gayet serin bir bilgisayar kullanıyorsunuz.
- bu bir tek bende eksi olabilir. touchpad in click kısımlarıda hareket algılıyor. yani touchpadi kullanırken ben bir şeye tıklamak isterken imleç akıp gidiyor bu biraz olmamış maalesef.
ekstra not: 2x 3.0 ve 1x2.0 olmak üzere sadece 3 adet usb girişi vardır. 2 si solda 1 i sağda.
almak isteyen arkadaşlar varsa soru sorabilir.
http://www.vatanbilgisaya...d-2gb-156w8-notebook.html
1949 liraya aldım. fiyatı belki ileride değişir diye yazayım dedim. çok araştırdım ettim fakat laptop alacaksanız bütçenizi çok yüksek tutmadığınız takdirde çokta değişen bir şey olmuyor modeller ve markalar arasında. benim de kafamda daha öncede freedos * olan bir asus modeli vardı onu alacaktım fakat internet sitelerine güvenmediğim için yine vatan bilgisayara gittim.
artılarından başlayayım alacak insanlara da faydamız dokunsun.
+yani (bana göre) en başta sıfır alınan laptopa göre işlem hızı biraz yavaş geldi ya da ben kendimi bu kadar para verince süper bir hız beklentisine girmiştim. fakat sanırım o ilk açılma güncelleme vs diye. fakat sonra moba oyunu açıkken rahatlıkla alt tab çekip tarayıcı açıp istediğim internet sitesine çok hızlı girince görüşüm değişti. yani kısacası hız konusunda standart kullanıcıları fazlasıyla tatmin eder.
+ alüminyum kasa. bunu almadan önce aslında plastikmiş alüminyummuş tahtaymış pek iplemezdim. fakat alıp kullandıktan sonra büyük bir artımış diyorum.
+ sıfır ısınma sorunu. gerçekten sıfır ısınma sorunu. 4-5 saatlik moba oyunundan sonra bile (gerçi çok grafik ayarı istemiyor o) elinizle hissedebileceğiniz bir sıcaklık yok laptopta.
+içindeki ekran kartı gt 840m. 2014 yapımı bir ekran kartı ama şahane bir şey değil. yani bütün oyunları ultra grafiklerde oynama şansınız pek yok. oynarsınız fakat düşük fps alırsınız. max payne 3 inerse deneyeceğim inşallah 29 gb tır kendisi.
+sesi güçlü. güzel. çok açtığında bi laptop performansını karşılıyor.
+ekranı gayet parlak renkler canlı.
+belki takılanlar olur diye söylüyorum benim için çok önemli değil şarj adaptörü küçük bir şey.
+gayet hızlı açılıyor bu arada.
+pili şimdilik iyi. ama zaten sıfır bilgisayar. şu an için bir şey anlaşılmaz.
şimdi gelelim eksilere:
- bilgisayarı ilk açarken harddiskten ses geliyor. ama kullandığınız süre boyunca değil. sadece ilk açılışta. laptopu çok mobil kullanan bir insan değilim. sesin neden geldiğini bilmiyorum. beni de çok etkilemiyor açıkçası.
-bataryası gömülü arkadaşlar. yani bir batarya probleminde direkt servis yolu görülüyor. kaçışı yok. bu yüzden sürekli prizde takılı mı kalsa yoksa çıkartıp boşaltıp doldursam mı onu da bilemedim.
-num lock caps lock ışıkları yok. yani num lock un kapalı olduğunu basıpta yazmadığında fark ediyorsunuz bir tek. caps lockta aynı şekilde.
-işlemcisi şu az güç tüketmek için yapılan işlemcilerden yani performans düşüklüğü olabilir. ama bu yüzden gayet serin bir bilgisayar kullanıyorsunuz.
- bu bir tek bende eksi olabilir. touchpad in click kısımlarıda hareket algılıyor. yani touchpadi kullanırken ben bir şeye tıklamak isterken imleç akıp gidiyor bu biraz olmamış maalesef.
ekstra not: 2x 3.0 ve 1x2.0 olmak üzere sadece 3 adet usb girişi vardır. 2 si solda 1 i sağda.
almak isteyen arkadaşlar varsa soru sorabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar