bugün

fifa 2008

07 den farkı bir kaç ekstra oyunculara hareketler ve tek kişiyi yönetebilme özelliği... tek kişiyi yöneterek oynamak çok zevklidir, fakat keşke görevler sunmayı yapmasalardı*
© copyright 2005 - 2026