bugün

atatürk resminin paralardan kaldırılacak olması

olması gerekendir. durun hemen vurmayın.

bir atatürk aşığı olarak: bana kalırsa atatürk'ün para üzerinde bulunmasında problem yok fakat tüm paraların üzerinde bulunması çok saçma. türk tarihi boyunca o kadar büyük lider yetiştirmiş bir milletin parasının üzeride tek lider bulunması çok saçma.
örneğin :
5 METEHAN
10 ATTiLA
20 ÇAĞRI BEY
50 ALPARSLAN
100 FATiH
200 ATATÜRK

olması çok daha mantıklı. yani liderlerin yerleri değişebilir tabii.
eyyorlamam bu kadar.
© copyright 2005 - 2026