bugün

ankarakart

Hala almadığım kart. Metro kullanmak zorunda kalana kadar da almam heralde. Sıra falan oluyor denmiş gerçi sonuçta bi kere alınan bir şey sürekli sıra olmaz. Ayrıca öğrenci olduğumuza inanmayan mal görevliye den gelmem Umarım.

Edit: mal görevli eksilemis.
© copyright 2005 - 2026