yga

uzun zamandır entry girilmeyen başlık. gecen günler internette rastladım, biraz arastirayim dedim karşıma inanilmaz şeyler çıktı. büyük şirketlerin CEO lari gençlere liderlik seminerleri yapıyor falan. kafam karıştı ilk önce, anlayamadım ne olduğunu. arastirdikca karşıma ilgi çekici projeler geldi. felsefesi iyi gibi gözüküyor fakat uygulamasi nasil onu bilmiyorum. arkadaşım kayıt olmak istedi, kişisel bilgilerden sonra 10 TL bağış yapması istendi. eee bu sistemin de yürümesi lazım.
© copyright 2005 - 2026