bugün
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükteki gizli düşmanım6
- içtim şarabı5
- her insanın bir cini olması5
- kadir inanır20
- kaşar5
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- içinden canavar çıkan insan4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- mustafa kemal atatürk7
- gizli oylayan yüreksizler2
- gizem3
- kemalist dünya24
- nervio5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- hırt4
- anın görüntüsü18
- true'nun çaylak olması17
- mason2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- deniz göktaş2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- velvet28
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- hapşırmak2
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- arkadaşlar uyudunuz mu5
Galatasaray'ın felakete sürüklenmesi, fenerbahçe'nin oyuncuların kucağına alınmış hocası ve kötü futbolu, Kendisinin oynadığı ligin seviye olarak üstünde olan futbolu nedeniyle Şampiyonluğun en güçlü adayıdır.
Bu amk liginde kötü giderken şampiyonluğun güçlü adayı gösterilmeyiz, kadromuz ucubeyken gösterilmeyiz hadi onu anladık. Peki ligin en iyisi durumdayken, oynanan 3 maçta ingilterenin en büyük 6 takımından 2sine defans çalıştıracak kapasiteyle oynadığımız sezonda da şampiyonluk havasına girmeyelim de ne zaman girelim?
HAndikaplarımız var mı bu yolculukta? var çok fazla hem de.
1-Sakatlıklar: Yıllardır korkulu belamız. Hakemlerden sonraki en ciddi rakibimiz.
2-Eyyamcı hakemler: 3 penaltımızın verilmediği haftadan sonra ofsayt golümüze göz yuman, ofsaytten gol attık diye sonraki hafta yine net penaltılarımızı es geçen eyyamcıların patronları ligi koparmamızdan korkuyor.
3-Lig tv: Hiç lafı dolandırmayacağım, 2004te erman'la beraber yolumuza taşı koydular. Geçen sene de çok erken koptu lig 2 yıl aynısını istemezler. Hele kopup giden beşiktaşım olacaksa.
4-Stat: Koskoca Beşiktaş'ı stadsız bıraktılar. Tarih bunu da yazar. Tarih unutmaz, Çarşı affetmez!
Bunların hepsini aşacak kudret camiada mevcut. Futbol olarak 90lara döndük doğru. ama Beşiktaş olarak biz de 90ların başına dönersek renkliler 4. yıldızları için yıllarca bekleyebilirler.
Son olarak; Fenerbahçe ve galatasaraylı oyuncuların gollerden sonraki yüz ifadelerine bakın Sevinç(!) esnasında. Bir de beşiktaşlı oyuncularınkine.
(bkz: Başka sözüm yok hakim bey)
Edit:
Alttan da böyle bir nesil geliyor işte. Bunlar belki oyun olarak birer sneijder-quaresma-Ronaldo-messi-alex-GErrard olmayacaklar belki ama, Onlar bu şekilde davrandıkçı seba, baba hakkı, şükrü gülesin, şeref bey rahat uyuyacak.
Allah bu karakteri camiamıza kazandıranlardan razı olsun, ruhlarına rahmet eylesin..
https://www.youtube.com/watch?v=OMBzMjm9Kz9
Bu amk liginde kötü giderken şampiyonluğun güçlü adayı gösterilmeyiz, kadromuz ucubeyken gösterilmeyiz hadi onu anladık. Peki ligin en iyisi durumdayken, oynanan 3 maçta ingilterenin en büyük 6 takımından 2sine defans çalıştıracak kapasiteyle oynadığımız sezonda da şampiyonluk havasına girmeyelim de ne zaman girelim?
HAndikaplarımız var mı bu yolculukta? var çok fazla hem de.
1-Sakatlıklar: Yıllardır korkulu belamız. Hakemlerden sonraki en ciddi rakibimiz.
2-Eyyamcı hakemler: 3 penaltımızın verilmediği haftadan sonra ofsayt golümüze göz yuman, ofsaytten gol attık diye sonraki hafta yine net penaltılarımızı es geçen eyyamcıların patronları ligi koparmamızdan korkuyor.
3-Lig tv: Hiç lafı dolandırmayacağım, 2004te erman'la beraber yolumuza taşı koydular. Geçen sene de çok erken koptu lig 2 yıl aynısını istemezler. Hele kopup giden beşiktaşım olacaksa.
4-Stat: Koskoca Beşiktaş'ı stadsız bıraktılar. Tarih bunu da yazar. Tarih unutmaz, Çarşı affetmez!
Bunların hepsini aşacak kudret camiada mevcut. Futbol olarak 90lara döndük doğru. ama Beşiktaş olarak biz de 90ların başına dönersek renkliler 4. yıldızları için yıllarca bekleyebilirler.
Son olarak; Fenerbahçe ve galatasaraylı oyuncuların gollerden sonraki yüz ifadelerine bakın Sevinç(!) esnasında. Bir de beşiktaşlı oyuncularınkine.
(bkz: Başka sözüm yok hakim bey)
Edit:
Alttan da böyle bir nesil geliyor işte. Bunlar belki oyun olarak birer sneijder-quaresma-Ronaldo-messi-alex-GErrard olmayacaklar belki ama, Onlar bu şekilde davrandıkçı seba, baba hakkı, şükrü gülesin, şeref bey rahat uyuyacak.
Allah bu karakteri camiamıza kazandıranlardan razı olsun, ruhlarına rahmet eylesin..
https://www.youtube.com/watch?v=OMBzMjm9Kz9
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar