bugün

mta san andreas

Acılımı multi theft auto san andreas'tır. Mapping gibi bir mucizesi vardır. 4 yıl boyunca oynadım, DM haritaları yaptım. Artık emekli olduk. Sonucta genclerin onunu acmak lazım. Oynayan varsa belki tanıyordur, iletişime gecerse iyi olurdur.
© copyright 2005 - 2026