bugün

karısı hastalandı diye terk eden erkek

şerefsizliktir diyorum. çünkü o kadar emek vermiş birine bunu yapmak başka bir şeyle adlandırılamaz. zaten hastalıkta sağlıkta denir hep madem bırakacaksın baştan söyle.
© copyright 2005 - 2026