bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2026 dünya kupası14
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
entry'ler (40)
akbaba. gelene geçene çökerdim canım isterse alır giderdim. ulan iyi ki param yok olsa kesin mafya olurdum ben.
dışarıdan bakıldığında bile bi bok ifade etmeyen lafta şov programı.
her duygunun gereksiz abartıldığı dizilerdir. bizim insanımız ne o kadar zengindir, ne o kadar havalıdır ne de o kadar kültürlüdür. bunlar gerçekler kabullenmek lazım. o kadar ütopik şeyler çekince insanlarda bi ezilme duygusu oluşuyor. çünkü ona hiçbir zaman erişemeyeceğine adı gibi emin. he bunu bilen senaristler de yapıştırsın zengin-fakir temalı dizileri bizde izleyelim.
türkçe= yoğurt
ingilizce= yoghurt en yakını bu olsa gerek.
ingilizce= yoghurt en yakını bu olsa gerek.
cinsel ilişkinin siyaseti mi olur lan?
Kalabalığın durumuna bağlı olsa da bir kereden bir şey olmaz der yapardım herhalde. Sonuçta ucunda 1 milyon var en azından sermaye olur hem yiğidin malı meydanda olur sözüne de sığınırdım. *
Valla uzun zamandır göremedim be; özledim aslında... mazoşistim canım yansın istiyorum herhalde.
Doğum gününe özel olan hadisedir. Normal şartlarda usb ye doldurulmuş milyon tane şarkı varken öyle bir enayilik yapılmaz.
daha gidemedim, bilmiyorum, öğreneceğim.
1.5 gün yani 36 saat süren istanbul-Kars yolculuğumdur. Ve ondan sonra bende ciddi bir otobüs fobisi başladı. Ama geçen gün Karabük'e gittim geldim korktuğum gibi geçmedi.
bence kesinlike bu:
"why this kolaveri di" alın dinleyin.
https://www.youtube.com/watch?v=YR12Z8f1Dh8
"why this kolaveri di" alın dinleyin.
https://www.youtube.com/watch?v=YR12Z8f1Dh8
örnek vermem gerekirse kendimi verirdim çünkü sebebi olmadan bu kadar kafası dolu yaşayan bi ben varımdır herhalde.
neden aşık olamıyorum la ben. hissiz miyim acaba?
annenin korkusuna yenik düşüp daha sonrasında yüreğinin dayanmadığını farkedince çocuğa "bir şeyin var mı?" diye sormasıyla çocuğun aptallaşmasıdır. mesela ben bu kadın beni seviyor mu yoksa dövüyor mu diye çok düşünmüştüm ama bulamamıştım. ayrıca üvey çocuk gibi hissetmenize sebep olabilir.
k- seni çok seviyorum...
e- ya o değilde fener bir gol atmış anlatamam. adam tam çatala tutturu....
2 saat sonra...
e- aşkım yemek yapmadın mı ?!!!
k- ...
e- aşkııımmmm?
k- ...
e- neden yemek yapılmadı !!
k- anlamıyorsun dimi ?!
e- ulan ne yaptık yine be? neyse herhalde yine hal geldi bizimkine. kelle paçacı Ahmet abiye gideyim çoktandır da gidemiyordum :)
e- ya o değilde fener bir gol atmış anlatamam. adam tam çatala tutturu....
2 saat sonra...
e- aşkım yemek yapmadın mı ?!!!
k- ...
e- aşkııımmmm?
k- ...
e- neden yemek yapılmadı !!
k- anlamıyorsun dimi ?!
e- ulan ne yaptık yine be? neyse herhalde yine hal geldi bizimkine. kelle paçacı Ahmet abiye gideyim çoktandır da gidemiyordum :)
Hz.Muhammed
Fatih Sultan Mehmet
vin diesel
paul walker
Amerika'nın gerçek sahibi
Fatih Sultan Mehmet
vin diesel
paul walker
Amerika'nın gerçek sahibi
şerefsizliktir diyorum. çünkü o kadar emek vermiş birine bunu yapmak başka bir şeyle adlandırılamaz. zaten hastalıkta sağlıkta denir hep madem bırakacaksın baştan söyle.
öyle bir şey olmayacağı için fazla kafa yormayın.
ona az diyorsa kaç kaç. çünkü o parayı kendi giderlerine harcar sende ortada kalırsın dımdızlak.
en uzunu 3-4 hafta sürdü be. ulan ben miyim geçimsiz yoksa istediğimi mi bulamadım bilmiyorum.