bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi6
- herkesle iyi anlaşan insan13
- truesuzluk3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- deniz baykal2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- günün şiiri7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- kolombiya5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- ankara nın en güzel yanı7
- amerika birleşik devletleri8
- cüneyt arkın3
- gana2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- portekiz6
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ingiltere2
- cezayir3
- isviçre2
- mısır2
- avustralya2
- hırvatistan4
- arjantin2
- ekvador2
- norveç2
- meksika2
sapık gibi oynadığım süper oyun*. beni küçüklüğüme, lego oynadığım anlara döndürdü. steam üzerinden rahatlıkla oynanabilen oyunda parçaları birleştirerek robot yapıyorsunuz ve iki takım halinde savaşıyorsunuz.
robot derken transformers tarzı değil. araba uçak helikopter tarzı. girince görürsünüz zaten. youtubeda da bir çok vidyosu mevcut.
tier 6 bomberımla takılıyorum. 7ye geçmemek için iticilerin tekinden vazgeçtim. malum daha o kadar kalabalık değil yukarılar.
oyunu biraz detaylandırmak gerekirse,
2 adet puan mevcut. birisi robopuanı ki para olarak geçiyor,
diğeri ise teknopuanı ki bununla da yeni teknolojiler ve tier*ler açıyorsunuz. bi de cp idi yanılmıyosam bu parayla alınan para mantığı işte. gerek yok ama.
oyunda 3 tip silah var ve her robot bu silah türlerinden sadece bir tanesini taşıyabilir.
-taramalı mantığında
-füze gibi 3-4 saniyede dolan bi anda ateşlenen iyi vuran silah
-sniper tarzı silah var bi de bunun dolması baya bi sürüyo ateşledikten sonra
oynayacaklara veya oynayanlara bi kaç tavsiye;
kalabalık gezmeye çalışın,
o silah türü bu silah türü daha iyiymiş diye bişey yok. hepsinin avantajı dezavantajı var o yüzden kendi stilinize uygun silahı seçerek oynayın. diğer silah türünden biri sizi avlarsa hemen o silaha dönmeyin daha iyiymiş diye. güvenin bana yaptım ben bunu.
teknopuanları öncelikle silahları açmak için kullanın.
robot derken transformers tarzı değil. araba uçak helikopter tarzı. girince görürsünüz zaten. youtubeda da bir çok vidyosu mevcut.
tier 6 bomberımla takılıyorum. 7ye geçmemek için iticilerin tekinden vazgeçtim. malum daha o kadar kalabalık değil yukarılar.
oyunu biraz detaylandırmak gerekirse,
2 adet puan mevcut. birisi robopuanı ki para olarak geçiyor,
diğeri ise teknopuanı ki bununla da yeni teknolojiler ve tier*ler açıyorsunuz. bi de cp idi yanılmıyosam bu parayla alınan para mantığı işte. gerek yok ama.
oyunda 3 tip silah var ve her robot bu silah türlerinden sadece bir tanesini taşıyabilir.
-taramalı mantığında
-füze gibi 3-4 saniyede dolan bi anda ateşlenen iyi vuran silah
-sniper tarzı silah var bi de bunun dolması baya bi sürüyo ateşledikten sonra
oynayacaklara veya oynayanlara bi kaç tavsiye;
kalabalık gezmeye çalışın,
o silah türü bu silah türü daha iyiymiş diye bişey yok. hepsinin avantajı dezavantajı var o yüzden kendi stilinize uygun silahı seçerek oynayın. diğer silah türünden biri sizi avlarsa hemen o silaha dönmeyin daha iyiymiş diye. güvenin bana yaptım ben bunu.
teknopuanları öncelikle silahları açmak için kullanın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar