bugün
- yılmaz güney8
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- namaz takkesi4
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- sırrı süreyya önder4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- kuzenin içine boşalmak9
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- winona ryder3
- kemal kılıçdaroğlu17
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- velvet5
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- yengeyi götürmek3
- birader yazar olmak4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- erkekler neden az yaşar4
- yaşama nedenleri2
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- futbolun eskiden güzel olması3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- gulmekicinyaratilmis4
- messicilerin genel özellikleri2
- evde mum bulundurmak5
- chobani stadyumu2
- ioçk kızmış beyler4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- metrobüs kliması4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sevan nişanyan2
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yaz aşkı bulamamak7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
bugün şöyle: (bkz: #24957965) bir entrisine denk geldiğim yazar. "içtüzüklerden, anayasanın en kıyıda köşede kalmış maddelerinden..." anayasanın kıyıda köşede kalmış maddeleri ne lan? galiba bu insanlar anayasayı böyle 20-30 ciltlik, her biri 1000 küsür sayfalık bir şey sanıyorlar.
al kardeşim sana anayasa: http://www.tbmm.gov.tr/anayasa/anayasa_2011.pdf iki gün çalışsan her maddesini ezberlersin bunun. ayrıca anayasanın kıyıda köşede kalmış maddelerinden medet ummak nedir? ulan anayasa dediğin şey adı üstünde yasaların temeli, anayasa. anayasadan medet ummayacaksın da neyden umacaksın? kanunlara, anayasaya, daha en başta uyması gerekenlerin uymayıp bir de onları çiğnemeleri ne demek biliyor musun sen? yarın bir gün senin en temel anayasal haklarını elinden çalsalar mesela, o zaman da bu kadar rahat davranabilecek misin acaba?
hani buraya yazıyorum ama yazar arkadaşla herhangi bir husumetim falan yok. başka bir entrisine de bakmadım. ancak yazdığı şey o kadar hatalı ve o kadar tehlikeli ki, daha da kötüsü o kadar yaygın ki, burada yazayım istedim.
arkadaşım, istediğin partiye destek ver, istemediğin partiyi yerin dibine sok. hiç önemli değil. ancak cehalet kötü bir şey. hele de cahil cesaretiyle yapılan işler, hem şahıslara, hem topluma zarar verir. anayasa, yasalar, meclis iç tüzüğü... bunlar öyle hafife alınabilecek şeyler değil. siyaset ayrı, hukuk ayrı. siyasette şahsi yorumlarınızı yaparsınız, kendi görüşüdür der geçeriz. ancak hukukta kusura bakmayın da, şahsi fikirlerinizin, yorumlarınızın bir çöp kadar değeri yoktur. yasa ne diyorsa odur aslolan. hele hele anayasayı ihlal etmek, halkın bütün kanuni haklarının, devletin kurallarının ihlal edilmesi, edilebilmesi, hukukun ve dolayısıyla milli iradenin, milletin haklarının ve onurunun ayaklar altına alınması demektir. bugün muhalefetin yasal haklarını çiğneyen, emin ol yarın bir gün senin yasal haklarını da çatır çutur çiğneyebilir bir kalemde. ve hukuka aykırı bir yönetim, isterse halkın yüzde yüz desteğini alsın, meşru değildir. basit bir şey değil bu. umarım anlatabilmişimdir.
al kardeşim sana anayasa: http://www.tbmm.gov.tr/anayasa/anayasa_2011.pdf iki gün çalışsan her maddesini ezberlersin bunun. ayrıca anayasanın kıyıda köşede kalmış maddelerinden medet ummak nedir? ulan anayasa dediğin şey adı üstünde yasaların temeli, anayasa. anayasadan medet ummayacaksın da neyden umacaksın? kanunlara, anayasaya, daha en başta uyması gerekenlerin uymayıp bir de onları çiğnemeleri ne demek biliyor musun sen? yarın bir gün senin en temel anayasal haklarını elinden çalsalar mesela, o zaman da bu kadar rahat davranabilecek misin acaba?
hani buraya yazıyorum ama yazar arkadaşla herhangi bir husumetim falan yok. başka bir entrisine de bakmadım. ancak yazdığı şey o kadar hatalı ve o kadar tehlikeli ki, daha da kötüsü o kadar yaygın ki, burada yazayım istedim.
arkadaşım, istediğin partiye destek ver, istemediğin partiyi yerin dibine sok. hiç önemli değil. ancak cehalet kötü bir şey. hele de cahil cesaretiyle yapılan işler, hem şahıslara, hem topluma zarar verir. anayasa, yasalar, meclis iç tüzüğü... bunlar öyle hafife alınabilecek şeyler değil. siyaset ayrı, hukuk ayrı. siyasette şahsi yorumlarınızı yaparsınız, kendi görüşüdür der geçeriz. ancak hukukta kusura bakmayın da, şahsi fikirlerinizin, yorumlarınızın bir çöp kadar değeri yoktur. yasa ne diyorsa odur aslolan. hele hele anayasayı ihlal etmek, halkın bütün kanuni haklarının, devletin kurallarının ihlal edilmesi, edilebilmesi, hukukun ve dolayısıyla milli iradenin, milletin haklarının ve onurunun ayaklar altına alınması demektir. bugün muhalefetin yasal haklarını çiğneyen, emin ol yarın bir gün senin yasal haklarını da çatır çutur çiğneyebilir bir kalemde. ve hukuka aykırı bir yönetim, isterse halkın yüzde yüz desteğini alsın, meşru değildir. basit bir şey değil bu. umarım anlatabilmişimdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar