bugün

0game

http://www.uludagsozluk.com/e/21708571/

ben 2009 öss sine yetiştimdi.

demek ki aramızda 12 yaş var, vay amk.

dipnot: lise 4 yıl bizde, sizde 3dü herhal. abi saygılar.
© copyright 2005 - 2026