bugün

melda35

müslüman kanı akmasına tepki gösterenlere yobaz diyen enayileri görünce mutluluktan geberen yazar.
yav he he arabım amk arabım. sen de gazze katliamına alkış tuttuğun için elitsin, seçkinsin, falansın, filansın, übersin, süpersin... aman allahım başka sıfat bulamıyorum. yetiş ya ali, yetiş ya muhammed.
© copyright 2005 - 2026