bugün

lys 2014

Gireceklere başarılar dilediğim sınav.
Bir de yok puanıydı şusuydu busuydu bayağı kasıntı geldi bana. Bizim zamanımızda tek sınav vardı kafiydi.
Kendinizi yıpratmayın ne kadar ekmek o kadar köfte.
© copyright 2005 - 2026