bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- şemsiyenin ters dönmesi3
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 65 şut çekip gol atamamak3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
sürekli bir kimlik arayışı içinde olan millet. ırkçı falan değilim de dikkatimi çeken bu oldu. vay efendim falan kürtmüş filan zat kürt, bilmem şu kişi aslında kürtmüş... selahaddin eyyübi kürt diyerek ırklarını yüceltmeye çalışan güruh var içlerinde. amk moğol istilasından müslümanları kurtaran komutan baybarstı. içlerinden bazı kesimler de ''zulüm görüyoruz, özgürlük istiyoruz'' naraları atar. bunların sonu mısır halkı gibi olacak görürsünüz. bazı kesimleri on numaradır. hepimizin ''benim kürt arkadaşlarım var'' dediği kesim. adamın sik sok işlerle işi yok, eğitimini almış senden benden daha kaliteli insanlar. ayrıca çok çalışkanlar arı gibiler. türk milleti kürt milleti kadar çalışkan olsa ya da kürtler türkler kadar zeki...
dışlanacak, küçümsenecek bir toplum değiller. biraz ağırbaşlı olsalar aslında sorun falan da yok. adamlar kendi kendine tribe giriyor. bu amına kodumun memleketinde bi etnik köken siz değilsiniz. misal hiçbir türk laza çerkese sövmez. bi sormak lazım niye diye.
akrabalıklarımız çok fazla. genelde kız alırız fakat kız verdiğimiz pek görülmez. çünkü türk milleti kızına değer verir aga. doğuda kızlar hayvan yerine konuluyor evlattan bile sayılmıyor. babam ablamı huzursuz ediyorlar diye eskişehir'den izmir'e gidip dünürlerine ayar çekmiş adam.
dilleri çok enteresan. diyarbakırda kürtçe konuşan birini tuncelide kürtçe konuşan biri anlamıyor o derece.
ülkede kürt dediğin zaman direkt önyargı ile yaklaşıyor insanlar. yani yapılmaması lazım ama yaptırıyorlar aga. o kadar sene şantiyede çalıştım. onlarca çeşit kürtle tanıştım. hatta amcamın karısı da kürttür. bu insanlarda bir kibir oluyor. bi bok olduklarından değil övünmeyi seviyorlar. bunun yanı sıra on nömere arkadaşlarım da oldu. kürt deyip alay ettiğim, pis türk diyerek alay edildiğim. aşağılama olarak değil maksat taşşak muhabbet, gülüp eğleniyorduk, yediğimiz içtiğimiz ayrı değildi.
dindar bir kürt cidden çok muhafazakar oluyor. dini de iyi yaşıyor takdir edilecek bir durum. fakat bazı durumlarda körü körüne bağlanıyorlar bazı şeylere. sorgulama sıfır. ciddi manada zeki bir kürt arkadaşım da olmadı. abi aşağılamak değil maksadım ama insan bazı şeyleri düşünecek yetide olmalı.
bu yazıları oğuz türkü bir insan olarak yazdım. ırkçı bir insan değilim, türkçü de değilim. milletimi de fazla sevmem. saydıklarımın çoğundan daha bok bizim millet. özüne bağlılık kalmamış, örf adet töre denen bir şey yok. misafirperverlik yok ki kürtler bu konuda çok iyidir aynı eski biz gibi. yani kısacası milletin ırkın amına koyayım. en üstün ırk ruslardır çünkü karıları taş gibi oluyor. ırkçılık yapan gavattır, bölücülük yapan orospu çocuğudur. yaşasın halkların... halklarının amk.
dışlanacak, küçümsenecek bir toplum değiller. biraz ağırbaşlı olsalar aslında sorun falan da yok. adamlar kendi kendine tribe giriyor. bu amına kodumun memleketinde bi etnik köken siz değilsiniz. misal hiçbir türk laza çerkese sövmez. bi sormak lazım niye diye.
akrabalıklarımız çok fazla. genelde kız alırız fakat kız verdiğimiz pek görülmez. çünkü türk milleti kızına değer verir aga. doğuda kızlar hayvan yerine konuluyor evlattan bile sayılmıyor. babam ablamı huzursuz ediyorlar diye eskişehir'den izmir'e gidip dünürlerine ayar çekmiş adam.
dilleri çok enteresan. diyarbakırda kürtçe konuşan birini tuncelide kürtçe konuşan biri anlamıyor o derece.
ülkede kürt dediğin zaman direkt önyargı ile yaklaşıyor insanlar. yani yapılmaması lazım ama yaptırıyorlar aga. o kadar sene şantiyede çalıştım. onlarca çeşit kürtle tanıştım. hatta amcamın karısı da kürttür. bu insanlarda bir kibir oluyor. bi bok olduklarından değil övünmeyi seviyorlar. bunun yanı sıra on nömere arkadaşlarım da oldu. kürt deyip alay ettiğim, pis türk diyerek alay edildiğim. aşağılama olarak değil maksat taşşak muhabbet, gülüp eğleniyorduk, yediğimiz içtiğimiz ayrı değildi.
dindar bir kürt cidden çok muhafazakar oluyor. dini de iyi yaşıyor takdir edilecek bir durum. fakat bazı durumlarda körü körüne bağlanıyorlar bazı şeylere. sorgulama sıfır. ciddi manada zeki bir kürt arkadaşım da olmadı. abi aşağılamak değil maksadım ama insan bazı şeyleri düşünecek yetide olmalı.
bu yazıları oğuz türkü bir insan olarak yazdım. ırkçı bir insan değilim, türkçü de değilim. milletimi de fazla sevmem. saydıklarımın çoğundan daha bok bizim millet. özüne bağlılık kalmamış, örf adet töre denen bir şey yok. misafirperverlik yok ki kürtler bu konuda çok iyidir aynı eski biz gibi. yani kısacası milletin ırkın amına koyayım. en üstün ırk ruslardır çünkü karıları taş gibi oluyor. ırkçılık yapan gavattır, bölücülük yapan orospu çocuğudur. yaşasın halkların... halklarının amk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar