bugün

evin reisi

varlığı halinde, aile hayatının ilkel düzende kabile mantığında yaşanacağını düşündüren tamlama. nikah memurları eskiden "evin reisi erkektir, kadın da onun yardımcısıdır." diye bi cümle kurarlardı, yuvarlayarak, hala söylüyorlar mı bilmem?
© copyright 2005 - 2026