t c vatandaşlığından çıkarılmak

30 mart 2014ten sonra hükümetin oy oranının düşmemesi sonucu yapmak istediğim şeydir. http://www.nvi.gov.tr/Hiz...in_Kaybi.html?pageindex=3 burda nasıl yapılabileceği yazılıyor.
© copyright 2005 - 2026