bugün

alp29ern95

19 yaşında olup birde üstüne bibipçi olunca ancak bu derece saçmalar bir insan. Gerçi maşallah eşşek kadar adam olmuş 19 yaşında.

ilk önce demiş ki

(bkz: 10 milyon imza ile ayasofya cami olsun/#23208722)

ayasofya'da namaz kılacağız inşallah.

eyvallah!

sonra demiş ki...

(bkz: recep e oy yok/#23208751)

bin oyum olsa bin oyum tayyibe!

lan size ne içirdiler alperen ocaklarında? Akdamar da ermeniyi getirdip ayin yaptıranlar bunlar değil mi? Ruhban okulunu açtırıp 500 tane papazı oraya diken bunlar değil mi? Siz nasıl bir çelişkinin adamı oldunuz lan böyle. Size nüfus cüzdanı veren nüfus memurunun taa amına çakayım!

Biraz Allah'tan korkun lan biraz. Azıcık insan olun! Elinde Mehmetçiğin kanı olan adamlara oy verip sonra milletin içkisinden bahsetmeyin az tutarlı az insan olun.

Kaldı ki bu adamın başkanınızın katili olma olasılığı da var.

Neyse ne işte... her şey ortada.
© copyright 2005 - 2026