bugün

milkshake

Dr oetker markasının evde yapılanı müthiştir. Özellikle çilek-çikolata karışımı.
alıyorsun Bi kavanoza iki su bardağı süt koyuyorsun ve 1 dk çalkalıyorsun. Gerçi o esnada kollarım baya yoruluyor ama sonucuna değiyor.

alın size bilgi içerikli entry. Damak tadıma da güvenebilirsiniz ayrıca, öyle her şeyi beğenmem. Hadi öptüm. Bb.
© copyright 2005 - 2026