bugün

lens

böyle rahatlık olamaz, yanarım lisede 4göz gezdiğim yıllara yanarım. takıyorum aylık olanı ee 2-3 ay sonra çıkartıyorum. uyuyorum, uyanıyorum, duşa giriyorum. ne zaman batmaya başlıyor o zaman çıkarıp yenisini takıyorum.

kendi gözüm gibi, yanarım o gözlüklü fotolarımın mazimden çıkıp çıkıp gelmesine yanarım.
© copyright 2005 - 2026