bugün

xperia g

sony'nin sızan orta düzey telefonudur. moto g ile benzerliği dikkat çeker. mobil dünya kongresi 2014 veya sonrasında tanıtılacağı sözleniyor.

1.4 GHz SnapDragon 400 işlemci
HD çözünürlük
4.8" ekran boyutu
8MP kamera
1 Gb ram
su geçirecek, alışkanlıklarınıza yenik düşüp denize atlamayın...

http://3.bp.blogspot.com/...5ZmHdkA/s1600/xperiag.jpg
https://www.google.com/ur...Xt_ebYf0a1Hjbz01Sg6AKEoLA
© copyright 2005 - 2026