bugün

şefika cebeci

Okumayı 25 yaşında, yazmayı ise 70 yaşında öğrenen ve ilk kitabı olan zorlu yılları'ı 79 yaşında yazan muğlalı güzel insan. Teyzem ikinci kitabı için ise çalışmalara başlamış. Edinmek için ne yapmak gerekir diye merak etmekteyim. Güzel bir hikaye.

http://www.kadinhaberleri...a-kitap-yazdi-h96161.html
© copyright 2005 - 2026