bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
lan olm ben yamaya sıkıldım yorudum siz yorulmadınız. biriniz de okuyup yazsın.
bak şimdi onion dediğiniz şey bildiğin soğan lan. soğan soyar gibi kat kat. her bir level da ayrı bir katı souyor ayrı bir router.
haha şimdi sen level diye duydun ya sanıyorsun ki katman bu. değil yavrum. o encryption level. şifreleme katmanı. birinci şifreyi bir router ötekini de öteki router açıyor sonra giriyorsun. kablo gibi düşün. en ortadaki gönderdiğin mesaj. dışına bir 3 şifre katmanı koydun yolladın. ilk router ilkini açtı geri kalanı yolladı. böyle gidiyor.
tor aleminde gezerken görünmezsin ama çıkarken görünürsün. yukarıdaki sebepten dolayı ve buna da Exit node sniffing denilir. son durumda mesaj herkese açıktır.
bir de bu olmuyo diyip garlic yaptılar. o da bildiğim sarmısak hesabı. 3-5 mesajı birlikte şfireliyor. böylece en uçta sıkınıtyı çözmeye çalışıyor.
şimdi bu onion routing denieln -or- işi de aslında düşündüğünüz sistem karşıtı süper bir şey değil. bilakis sistemin tam ortası.
tor ve onion sistemini bulan eden zaten amerikan donanması; bak burda patenti var;
http://patft1.uspto.gov/n...6266704&RS=PN/6266704
ne yazıyo orada?
Assignee: The United States of America as represented by the Secretary of the Navy (Washington, DC)
denizcilik bakanlığı değil mi? ha işte aferin. başka ne yazıyor?
--spoiler--
onion routing does not provide any guarantee of privacy;
--spoiler--
başkaları da var bunun gibi. hatta teorik olarak daha güvenli sayılabilir. linux ve mac'e virus bulaşmaması kadar güvenliler. ikisinin toplam pazar payı %6 değil. kimse onlara virus yazmıyor sonuçta. tor çok popüler olduğu için herkes tora bakıyor geri kalanlar bu yüzden daha güvenli. onlar da, - benim bildiklerim belki başka da vardır-
crowds, tarzan network ve mixmaster.
yalnız işte hiç birisi deep-web diil. tor bildiğin şifreleme yöntemini değiştirip bildiğin standart interneti kullanan bir yapı. en nihayetinde bilgi ele geçmesin değil; geçtiğinde çözülmesi için harcanan zaman sonunda bilgi değerini yitirmiş olsun meselesi. e bu da sezar ile roma da başlamış bir yöntem. digital olması deep web amına koyayım süper ya diye bir eye götürmez kimseyi.
bak şimdi onion dediğiniz şey bildiğin soğan lan. soğan soyar gibi kat kat. her bir level da ayrı bir katı souyor ayrı bir router.
haha şimdi sen level diye duydun ya sanıyorsun ki katman bu. değil yavrum. o encryption level. şifreleme katmanı. birinci şifreyi bir router ötekini de öteki router açıyor sonra giriyorsun. kablo gibi düşün. en ortadaki gönderdiğin mesaj. dışına bir 3 şifre katmanı koydun yolladın. ilk router ilkini açtı geri kalanı yolladı. böyle gidiyor.
tor aleminde gezerken görünmezsin ama çıkarken görünürsün. yukarıdaki sebepten dolayı ve buna da Exit node sniffing denilir. son durumda mesaj herkese açıktır.
bir de bu olmuyo diyip garlic yaptılar. o da bildiğim sarmısak hesabı. 3-5 mesajı birlikte şfireliyor. böylece en uçta sıkınıtyı çözmeye çalışıyor.
şimdi bu onion routing denieln -or- işi de aslında düşündüğünüz sistem karşıtı süper bir şey değil. bilakis sistemin tam ortası.
tor ve onion sistemini bulan eden zaten amerikan donanması; bak burda patenti var;
http://patft1.uspto.gov/n...6266704&RS=PN/6266704
ne yazıyo orada?
Assignee: The United States of America as represented by the Secretary of the Navy (Washington, DC)
denizcilik bakanlığı değil mi? ha işte aferin. başka ne yazıyor?
--spoiler--
onion routing does not provide any guarantee of privacy;
--spoiler--
başkaları da var bunun gibi. hatta teorik olarak daha güvenli sayılabilir. linux ve mac'e virus bulaşmaması kadar güvenliler. ikisinin toplam pazar payı %6 değil. kimse onlara virus yazmıyor sonuçta. tor çok popüler olduğu için herkes tora bakıyor geri kalanlar bu yüzden daha güvenli. onlar da, - benim bildiklerim belki başka da vardır-
crowds, tarzan network ve mixmaster.
yalnız işte hiç birisi deep-web diil. tor bildiğin şifreleme yöntemini değiştirip bildiğin standart interneti kullanan bir yapı. en nihayetinde bilgi ele geçmesin değil; geçtiğinde çözülmesi için harcanan zaman sonunda bilgi değerini yitirmiş olsun meselesi. e bu da sezar ile roma da başlamış bir yöntem. digital olması deep web amına koyayım süper ya diye bir eye götürmez kimseyi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar