bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
istanbulun en sevdiğim ilçesi, kadıköyle birlikte. belki de bu yüzden her ne kadar galatasaraylı olsam da bu semtin takımına da ayrı bir sevgi beslerim, saygı duyarım.
şimdi bunu geçelim ve asıl söylemek istediğim yere gelelim. şu sıralar ronaldinho transferi haberleriyle hem kendi taraftarını hem de rakip taraftarları çok fazla heyecanlandırdılar. daha önce de yazmıştım, ronaldinho isim olarak gerçekten çok üst düzey bir futbolcu hatta efsane. sakatmış, tembelmiş oymuş buymuş anlamam ben. onlarla da bir zahmet beşiktaşın futbol sorumluları ilgilensin. ama bu adamın şimdiye kadar yaptığı işler ortada.
peki bu adam gelmezse ne olur? elbette taraftar bu kadar kendini hazırlamışken ronaldinhonun gelmeyişi bir hayal kırıklığı yaratır. o saatten sonra getirdiğiniz her oyuncu dalga malzemesi olur. ama bence gerçek bir beşiktaş taraftarının böyle bir durumda takımına güvenmesi gerekiyor.
biz de böyle bir durum yaşamıştık hatırlarsanız. shaqiri isminin çok ön plana çıktığı ara transfer döneminde biz de hüsrana uğramıştık. sonra necati ile anlaşınca "çarşıdan aldım shaqiri, eve geldim necati" esprileri dönmüştü ortalıkta. ama ben şahsen necatinin alınmasına çok sevinmiştim o dönemde. çünkü takımı tanıyan, terimi iyi bilen, ligi çok çok iyi bilen iyi bir santrafor necati. dakika 70te maç kötü giderken sok oyuna, seni öne geçirsin 5 dakikada. yani kısacası ara transferde yapabileceğimiz en mantıklı transferlerden bir tanesiydi ve takımın da öyle bir oyuncuya çok ihtiyacı vardı. sonra yanlış hatırlamıyorsam, o sezonu necati 15 maçta toplam 8 gol 4 de asistle tamamladı. deplasmanlarda bizi ipten alan adam oldu. shaqiriyi alsaydık belki önemli bir iş başarmış olacaktık ama muhtemelen bu kadar etki edemeyecekti skora. veya belki de uyum sürecini atlatamayacaktı ve bir iki sene sonra aldığımız paranın 3te 1ine satacaktık. yani demem o ki, her takım kendi yıldızını yaratır aslında. gelen oyuncu shaqiri de olsa, ronaldinho da olsa, hatta messi veya ronaldo bile olsa o takım için yıldız adayıdır sadece. takıma katkısı ne kadarsa o kadar yıldızdır o oyuncu o takım için. geçen sezon sneijder ne kadar tartışılıyordu öyle değil mi? çünkü takıma katkısı çok azdı. ama bu sezon tartışılmıyor. e bu adam isim mi değiştirdi? hayır, ama takıma katkısı arttı. ismini tekrar ispatladı.
yoksa hiç bir taraftar sahada iş yapmayan adamın sırf ismi için ona uzun süre tahammül etmez. işte bu yüzden beşiktaş taraftarının şu süreçte sakin davranmasını tavsiye ederim. takımları iki üç tane doğru transferle çok iyi bir duruma gelebilir. sene başında da gayet iyiydiler çünkü. takım takır takır göze hoş gelen bir futbol oynadıktan sonra sahadaki oyuncunun ismi ronaldinho olmuş, necati olmuş ne fark eder?
not: eğer ki ronaldinho gelirse, işbu entri burada amaçsız, vasıfsız bir şekilde dursun. yok eğer gelmezse de belki birileri okur da hak verir diye yine dursun burada.
şimdi bunu geçelim ve asıl söylemek istediğim yere gelelim. şu sıralar ronaldinho transferi haberleriyle hem kendi taraftarını hem de rakip taraftarları çok fazla heyecanlandırdılar. daha önce de yazmıştım, ronaldinho isim olarak gerçekten çok üst düzey bir futbolcu hatta efsane. sakatmış, tembelmiş oymuş buymuş anlamam ben. onlarla da bir zahmet beşiktaşın futbol sorumluları ilgilensin. ama bu adamın şimdiye kadar yaptığı işler ortada.
peki bu adam gelmezse ne olur? elbette taraftar bu kadar kendini hazırlamışken ronaldinhonun gelmeyişi bir hayal kırıklığı yaratır. o saatten sonra getirdiğiniz her oyuncu dalga malzemesi olur. ama bence gerçek bir beşiktaş taraftarının böyle bir durumda takımına güvenmesi gerekiyor.
biz de böyle bir durum yaşamıştık hatırlarsanız. shaqiri isminin çok ön plana çıktığı ara transfer döneminde biz de hüsrana uğramıştık. sonra necati ile anlaşınca "çarşıdan aldım shaqiri, eve geldim necati" esprileri dönmüştü ortalıkta. ama ben şahsen necatinin alınmasına çok sevinmiştim o dönemde. çünkü takımı tanıyan, terimi iyi bilen, ligi çok çok iyi bilen iyi bir santrafor necati. dakika 70te maç kötü giderken sok oyuna, seni öne geçirsin 5 dakikada. yani kısacası ara transferde yapabileceğimiz en mantıklı transferlerden bir tanesiydi ve takımın da öyle bir oyuncuya çok ihtiyacı vardı. sonra yanlış hatırlamıyorsam, o sezonu necati 15 maçta toplam 8 gol 4 de asistle tamamladı. deplasmanlarda bizi ipten alan adam oldu. shaqiriyi alsaydık belki önemli bir iş başarmış olacaktık ama muhtemelen bu kadar etki edemeyecekti skora. veya belki de uyum sürecini atlatamayacaktı ve bir iki sene sonra aldığımız paranın 3te 1ine satacaktık. yani demem o ki, her takım kendi yıldızını yaratır aslında. gelen oyuncu shaqiri de olsa, ronaldinho da olsa, hatta messi veya ronaldo bile olsa o takım için yıldız adayıdır sadece. takıma katkısı ne kadarsa o kadar yıldızdır o oyuncu o takım için. geçen sezon sneijder ne kadar tartışılıyordu öyle değil mi? çünkü takıma katkısı çok azdı. ama bu sezon tartışılmıyor. e bu adam isim mi değiştirdi? hayır, ama takıma katkısı arttı. ismini tekrar ispatladı.
yoksa hiç bir taraftar sahada iş yapmayan adamın sırf ismi için ona uzun süre tahammül etmez. işte bu yüzden beşiktaş taraftarının şu süreçte sakin davranmasını tavsiye ederim. takımları iki üç tane doğru transferle çok iyi bir duruma gelebilir. sene başında da gayet iyiydiler çünkü. takım takır takır göze hoş gelen bir futbol oynadıktan sonra sahadaki oyuncunun ismi ronaldinho olmuş, necati olmuş ne fark eder?
not: eğer ki ronaldinho gelirse, işbu entri burada amaçsız, vasıfsız bir şekilde dursun. yok eğer gelmezse de belki birileri okur da hak verir diye yine dursun burada.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar