bugün

beşiktaş

Bunların nedenlerini hep yönetimde aramamak lazım. Olay taraftarın zihniyetinde bitiyor.

1) stada bedava girene hakkımı çalışıyorsun deme yerine aferin dersen.
2) del Bosque ve eriksen'e verilen paranın hesabını sormazsan.
3) forvet, sağ bek, defans bölgesine acil transfer gerekiyorken takımın dengesini alt üst edecek roni peşinde koşanlara hooop kardeşim demezsen.
4) şşşt demirören tabata 8 milyon etmez, Gaziantep'e para akıtıyorsun demek yerine yeter demirören dersen.
5) kendi öz evladını küçümseyip elin portekizlisini göklere çıkarırsan.


Kusura bakma ama kardeşim bu takım Beşiktaş kanseri olur.

Sistem yok. Hepimiz bir şeylere inanmışız ama hiçbirimizin mantığı duygularımıza galip gelemiyor.

Hayır demeyi bilmiyoruz. Bir de bunu deneyelim bakalım diyoruz.
© copyright 2005 - 2026