bugün

beşiktaş

Bu takımda o kadar çok çarpıklıklar var ki düzeltmeye kalksan en az 5 yılın heba olur. Yok düzeltmeyeyim, iki üç yıldız transfer edip şampiyonluğa oynayayım desen toptan heba olursun.

Yalnız büyük adamlar 1-2 yılda Beşiktaş'ı diriltir. Yani bir kurtarıcıya ihtiyacımız var. Bu geleceğimiz ve bugünümüz için önemlidir.

Gelelim çarpıklıklara.

1) takımda transferden kim sorumlu.
2) bilic açıklamasında roni'yle pek de çalışmak istemiyor gibi peki bu takımı kim yönetiyor.
3) Beşiktaş'a oynanan oyunlara neden sessiz kalınıyor.
4) Beşiktaş'ta yıldız oyuncuyu kimler küstürüyor.
5) sağlık ekibi neden sakatlıklara çare bulamıyor.
6) trübünden Beşiktaş'ın ceza almasına neden olanlar neden cezalandırılmıyor.
7) Beşiktaş altyapısından neden doğru dürüst oyuncu çıkmıyor.

8) Olcay Şahan Beşiktaş'a yakışan bir oyuncu mu.
9) hugo almeida Beşiktaş'ın gol yükünü tek başına kaldırabiliyor mu.
10) fernandes sistem oyuncusu mu, Beşiktaş'a faydalı oldu mu.
11) hilbert neden gitti, Serdar ondan daha mı iyi.
12) Gökhan düzen transferi israf değil mi?
13) escude neden alındı neden gönderiliyor.
14) Alırken para dökülen oyuncu satılırken neden üste para verilerek gönderiliyor.
15) del Bosque ve eriksen'e verilen paraların sorumlusu kim.
16) stada biletsiz girip bedava maç izleyen taraftarlar bunu nasıl beceriyor.
17) Beşiktaş neden onca yıldır orta sahada üstünlük kurup çatır çatır futbol oynayamıyor da aciz bir kontra atak takımı görüntüsü veriyor.
© copyright 2005 - 2026