bugün

beşiktaş

Kimse kusura bakmasın ama başarısızlığındaki en büyük etken transferleri arasındaki uçurum farkıdır.Bir nevi yanlış transfer politikasıdır.

Aga öncelikle iyi yada kötü bir takımın belirli bir oyuncu alma kriteri olur.Ya, 'yıldız getiricem ben aga iyi topçular olucak' dersin, yada dersin ki 'ben genç ve yıldız olma potansiyeli olan oyunculara yönelicem'.

Sezon başındaki transferlere bakıyoruz.

3 milyon Pedro Franco piyasada yok,adam maç oynamadan devreyi sakatlıkla kapattı,Kerim Frei 3.5 milyon euro herif maç oynamadı neredeyse,Ömer Şişmanoğlu 1.700 euro 2 maç oynadı piyasada yok,enaramo piyasada yok.

Kısacası yok oğlu yok.

Elinde tutan transfer bir tek nispeten gökhan töre ve sapına kadar tolga zengin var.

Eee sen napıyorsun ronaldinho peşinde koşuyorsun.Bu adam futbol ilahıdır ama kimse kusura bakmasın avrupa futboluyla yalandan orta sahasız oynanan brezilya ligi aynı olay değil,kaldı ki fizik ile değil çabukluk ve sprinter özellikle oynayan bir adam için 33 yaş çok da erken bir yaş değil.

Ve sen elindeki Fernandes'i küstürüp Ronaldinho macerasına koşuyorsun ki ona vereceğin yıllık parayla çok net kaliteli 2-3 nokta trasnfer yaparsın.

yok ben reklam peşindeyim iki gol atsın,forma satılsın diyorsan eyvallah ama roni'nin de akıbeti muhtemelen Q7 ve Guti ile aynı olacak ve ben de burdan demiştim diyeceğim.
© copyright 2005 - 2026